Blogger Widgets

10.1.13

be yourself, everyone else is taken.

looootta 012looootta 010 IMG_0701 looootta 004looootta 009 heyyy täällä maailman ahkerin postaaja! pahoitteluni, mä en edes tiedä mihin tää innostus on kadonnut. varmaankin johtuu osin siitä ettei mulla edelleenkää ole sitä omaa kameraaa. milloin mä oikein säästän sitä rahaaa ja ostan sen :-D ei mutta, muuten mulla pyyhkii ihan hyvin! tossa kerkes viettää joulua ja uuttavuotta, meni muuten ihan loistavasti. vietettiin uuttavuotta parhaalla porukalla ja hauskaa oli. tein uudenvuoden lupauksenkin, olla parempi ihminen. sisältäen sen, että en turhaan kiukuttele muille, aattele muista pahalla, yritän olla haastamatta riitaa ja sen sellasta (-: 2012 vuos oli aika vaikea mulle ni siinä samassa muutkin vähän kärsi ja sai musta ehkä vähän väärän kuvan, mutta tästä vuodesta tulee parempi, aivan varmasti! nyt kuitenkin aattelin polttaa ilta savukkeen ja siitä kömpiä peiton alle. palaillaan, aivan varmasti. ps. mut löytäää nykyään myös instagramista; lottakarjalainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti