Blogger Widgets

5.8.12

PIKA



54747474
mä tulin oikeestaan ilmottamaan vaan että mä myin mun kameran ja saan vasta kuukauden päästä uuden. joten täällä päin saattaa olla aika hiljasta ja ihan hyvin perusteluin :-D yritetään tosin lähteä frendien kans kuvailemaan tos joku päivä, niin ehkä mä saan tänne jotain matskua päivitettyä! ainekin toivotaan niin, tää blogin pitäminen on nyt kesän aikana jäänny, en paljoo oo koneella istuskellu tai saati sitten kuvaillu. mut tiiän et innostun taas uudestaan kuhan saan sen uuden kameran. viikonpäästä alkais sitte taas se koulu, mikä ei innostais yhtään. ketäpä innostais tosin? mun kesä on menny aika letkeesti, hauskaa on ollu! tutustunu uusii ihanii ihmisii, keistä on tullu mulle tosi rakkaita :-) nyt mä kuitenkin jatkan mun illanviettoa näitten kyseisten henkilöitten kanssa, palaillaan!

6 kommenttia:

  1. Onko sulla uus poikaystävä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä samaa mietin itsekin :D

      Poista
    2. sulosta, ootte söpö pari :3

      Poista
    3. ei ehkä kannattais noin suhteen alussa heti pistää tällasia kuvia blogiin.....

      Poista
    4. Anonyymi: kiiitos paljon :-)
      Anonyymi: noo mielipiteet kullakin, mutta mä kuitenkin siitä päätän että mitä kuvia tänne laitan ja mitä en :)

      Poista