Blogger Widgets

19.11.13

KUULUMISIA

Mä aattelin heittää teille nyt vähän vanhempia sekä uudempia kuvia. Tässä oli kuitenkin puolisen vuotta taukoa bloggaamisesta ja paljon on taas kerinnyt tapahtua! Kuvat nappasin mun instasta, koska sieltä löytyi enemmän vanhempiakin kuvia. Nyt siis vähän kuvaa teille mitä mulle oikeen kuuluu ! 34636568 1. Kesäsiä yöajeluja ystävien kanssa pois lahdesta. 2. Blockfesteillä käytiin elokuussa ja hyvä reissu oli ! 3. Musta tuli siinä toukokuun alussa ihanimman tytön kummitäti ♥ 4. Sitten käytiin luokan kanssa sielä lissabonissa. 3643463463 1. Uusimpia kuvia minusta. 2. Herkuttelua santa féssa parhaan ystävän kanssa! mukaan mahtui myös paljon shoppailua. 3. Juhlimista ystävien kanssa. 4. Järvenpäässä käytiin, moikkaamassa rakasta ystävää pietua. 3463463463 1. Uudet kenkulit ihana poikaystäväni osti!! 2. Minä ja rakas ♥ 3. Kuvailua juuson kanssa näin loppusyksystä. 4. ja noh... paha tapa! mutta silti parasta aamuisin.

5 kommenttia:

  1. ihanaa ku oot taas täällä ! ps. kui kaua ootte seurustellu c: ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla! (: seurusteltiin aikasemmin 7kk ja nyt vähän aikaa sitten löydettiin toisemme uudestaan, onneksi!

      Poista
  2. Mä kyl luulin et Juuso seurustelee viel sen toisenkaa ja aika harmi et ne sit kuitenki eros, mut hei onnee teille :)

    VastaaPoista