Blogger Widgets

31.5.12

goodbye to yooou


IMG_7399IMG_8759IMG_8521IMG_7854IMG_8762IMG_8131
nää viimiset päivät ei tosiaan oo ollu mun lemppareita. kaikki jotenki tuntuu vaa masentavan! mä kaipaan todellakin jotain muutosta nyt. any ideas? onneks kesäloma on jo mulla periaatteessa alkanu vähä aika sitten, mut toi sää.. en mä tiedä, ei tää tekstikää taida luistaa hahah. joonas pääsee kohta töistä ja mun pitäis lähtee sitä vastaan, mut ei huvittais oikee poistuu mun huoneesta yhtään minnekkään. ehkä tää kuitenki tästä! toi sää vaa vaikuttaa muhun niiin paljon :-D

3 kommenttia:

  1. Nouuu mä oon sulle nii katkera!:DD En oo lukenu tätä pitkää aikaan, ja nyt ku luin nii huomasin, että oot värjänny hiukses :( mä tykkäsin sun blondeista nii kovaa. Ängst.

    VastaaPoista
  2. ihana blogi! :) jäin seurailemaan.

    http://nellislife.blogspot.fi/
    ps,mulla on kysymyspostaus käynnissä, olis kiva jos kävisit kommentoimassa :)

    VastaaPoista
  3. Oi vitsi, upeita kuvia! ♥ Ootpa nätti :)

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista